det kanske ni inte visste?

<3i 5 år hade jag ca en minut till skolan,
när jag bodde på söder så bodde jag mittemot mitt
låg och mellan stadium, sen kom man till piss huddinge.

<3jag snyter mig aldrig, jag vågade prova första gången när
jag var typ 13 år, men när jag gör det så kommer det
luftbubblor ur min ögonvrå, och det e läskigt :(

<3jag är riktigt blond ibland, jag trodde al-quida var ett land,
att gehovas vittnen var en film
och att karibien var en sjö..

<3jag förstår mig inte på folk som gett sina barn svenska
namn, så jävla tråkigt, emma, sara, hanna, kajsa..
jag älskar att heta Nikita! har fått komplimanger för det
i hela mitt liv:)

kommer inte på fler saker nu, men hittar på fler senare haha

Kommentarer
Postat av: sara tormund

Sara är ett fint namn... :'(

2011-01-10 @ 17:25:49
Postat av: nikita

förlåt :( sara är faktiskt det finaste av dem namnen, jag tog bara väldigt svenska så folk skulle fatta:)

2011-01-10 @ 18:49:31
URL: http://nikitadonaire.blogg.se/
Postat av: herregud

varken emma, sara eller hanna är svenska namn ditt jävla stolpskott

2011-01-29 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0