sen senast

blir förmodligen inte det där jobbet,
kändes inte som min grej och villkoren var sådära. får leta vidare:)

skolan goes on, men jag sover på rätt många lektioner haha ..
min, rebeckas och dennis diet gick åt skogen som anat haha, vi suger.
men vi ska fortfarande hoppa sockret och fortsätta träna

aahjuste, det också, köpt simkort, föredrar simning som träning,
det är lugnande men jävligt effektivt. simmade nonstop i 40 min igår.
& det fortsätter jag med!

ska bli skinny och fin igen<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha med en doritos påse framför nosen xd

2011-01-12 @ 21:42:56
Postat av: nikita

japp, men är den öppnad :)? äter jag den :)?

det spelar ingen roll om jag har en chipspåse där xd? jag sa aldrig att jag var nyttig då, men smal och fin var jag ändå :)! vilket vad var jag påstod ;)

2011-01-13 @ 09:39:17
URL: http://nikitadonaire.blogg.se/
Postat av: Anonym

chilla ner lite nikita :) va mest en rolig sak att påpeka :P

2011-01-14 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0